środa, 13 października 2010

Metamorfoza SuperPlaza123

1)WYGLĄD:
Przed:
Po:
Masz bardzo elegancką MeDoll. Wszystko mi się podoba oprócz tej torebki- trochę mi tu nie pasuje. A teraz nowy wygląd ....  Chciałam, aby strój wyglądał ,, na luzie". Czerwona  bluzka oraz biała kurtka ładnie prezentują się z jeansami. Do tego czarne buty na obcasie oraz reklamówki ze STARDOLL CITY.

2)MAKIJAŻ:
Przed:
Po:
Chciałam by twój nowy wizerunek różnił się od poprzedniego. Zmieniłam fryzurę, makijaż, długość rzęs. Górną powieką pomalowałam czarną kredką a dolną białą. Na usta nałożyłam najpierw pomadkę LUXE bezbarwną a później szminkę w czerwonym kolorze. Na koniec dodałam kolczyki.

1 komentarz:

  1. podoba mi się metamorfoza ubraniowa. Niestety nie trafiłaś w fryzurę, nienawidzę jej. ale makijaż fajny :)

    OdpowiedzUsuń